MYOTRAGUS

El Myotragus balearicus és un mamífer extint de la subfamília dels caprins, és a dir, una cabreta. Aquest animal es va extingir fa uns 5.000 anys aproximadament i va viure a les illes de Mallorca, Menorca, Cabrera i sa Dragonera. Se'l considera un exemple extraordinari d'adaptació al terreny després de l'elevació del nivell de la mar que va formar i aïllar les illes de l'arxipèlag.

La nostra aventura s'ha iniciat a partir d'aquest magnífic animal, descobrint, entre altres temes, el clima i el paisatge on va desenvolupar la seva vida.

Com deia Mark van Doren "L'art d'ensenyar és l'art d'ajudar a descobrir".

SORTIDA AL TORRENT DE LES TALAIOLES

El passat dimecres, dia 9 de Juny, els nins i nines de Myotragus vàrem fer una sortida al Torrent de les Talaioles, a Portocristo, realitzant una activitat promoguda pel GOB.. Allà vàrem poder descobrir la flora i la fauna existent dins aquell ecosistema, fet que ens va servir per recordar el procés treballat el trimestre anterior. Com a part de l'activitat també hem netejat una part del torrent per tal de contribuir a la seva conservació, conscienciant l'alumnat de la importància de mantenir els espais en bones condicions.

SORTIDA AL CLAUSTRE PER PARTICIPAR A SANT JORDI

Els nins i nines de l'ambient Myotragus han realitzat una sortida al Claustre de Manacor, on han participat en l'exposició d'Ennigulart, la qual es realitzarà dia 23 al mateix claustre.

El taller que ens ha preparat na Sara ha estat espectacular, amb propostes divertides, creatives i realment sorprenents.

MOLT BONA FEINA!!

PROPOSTES ANALÍTIQUES I PROCESSOS D'APRENENTATGE