Sant antoni

SANT ANTONI CURS 2023-24

Enguany hem tornat a gaudir de la festa de Sant Antoni, acompanyats de la colla de la nostra dimònia Apol·lònia i dels sonadors. Durant tota la setmana hem fet feina per deixar l'escola ben santantoniera. VISCA SANT ANTONI!

Sant Antoni 22-23

Aquí teniu un recull d'imatges i vídeo que resumeix la nostra festa.

Gràcies a tothom per fer-ho possible.

Visca Sant Antoni, visca n'Apol·lònia i visca Sa Torre!!!

SANT ANTONI 2023 SA TORRE comprimido.mp4
Sonadors
SANT ANTONI 2023.pdf

Com cada any hem celebrat Sant Antoni a l'escola, aquesta festa tan estimada al nostre poble.

No han faltat les gloses ni la torrada i com cada any n'Apol·lònia, la nostra dimònia, ha estat la protagonista de la festa.

Gràcies a tots ha sortit una festa molt lluïda i l'hem poguda disfrutar junts.

Sant Antoni és una festa molt nostra i a la que estimam molt, per aquest motiu no vam deixar passar l'oportunitat de celebrar-la. Per això vàrem torrar i cantar al parc de na Molla, vam glosar i fer manualitats relacionades amb la festivitat, entre altres activitats relacionades amb aquest sant tan important.