ROSETÓ

CONEIXEM LA CATEDRAL

Dia 14 de novembre vàrem fer una sortida a la ciutat de Palma per visitar-ne la Catedral. Sabíeu que és la més alta d'Espanya? O que té 800 anys d'antiguitat? Tot això i més ho vàrem aprendre ahir.

Una vegada allà, vàrem visitar els diferents espais de què consta, com ara la zona reformada fa pocs anys per Miquel Barceló o l'espai dissenyat per Antoni Gaudí, on realitzàrem un taller en què aprenguérem a escriure el nostre nom amb estil gòtic. Som uns vertaders artistes!

I això encara no es tot. Abans de partir vàrem fer una petita ruta pel casc antic; entre altres llocs, visitàrem l'Ajuntament, el Parlament, el Palau de l'Almudaina i la Llotja, on molts de nosaltres no havíem estat mai. Ens ho passàrem molt bé!

VISITAM EL CLAUSTRE, L'AJUNTAMENT I L'ESGLÈSIA GRAN

Dijous passat vàrem sortir de l'escola per fer un petit recorregut per Manacor. Primer ens aturàrem a l'Esglèsia Gran, on vàrem poder observar el campanar i el seu interior, amb el rosetó i els vitralls meravellosos.

Després vàrem partir cap al Claustre, on vàrem fer un petit recorregut per la seva història, a més de poder veure l'escut més antic de Manacor.

Tot seguit anàrem a l'Ajuntament. Allà vàrem visitar la Sala de Plens i vàrem aprendre com funcionen els Plens municipals.

Per acabar, abans de partir vàrem tornar a l'esglèsia i vàrem treure l'artista que duim dedins per fer-ne un dibuix. Ens vàren quedar preciosos!

Un rosetó està format per moltes peces, que ben juntades formen un tot ple de bellesa i harmonia. I això és el nostre ambient, un conjunt de peces, els alumnes, cadascú amb les seves particularitats i diferències, però que entre tots conformen un equip en sintonia, harmònic i cohesionat. I aquí serà on podreu descobrir el seu dia a dia, allò que fan i el que van aprenent.

Benvinguts!

ENS VISITA EL REGIDOR DE FESTES, ESPORTS I GENT GRAN

Estudiant Manacor, les barriades, l'Ajuntament... hem tengut la gran idea i la gran sort de poder gaudir de la visita del regidor Artur Aguiló, manacorí de sa barriada de sa Torre, regidor de l'Ajunatement i padrí jove de na Caterina. A partir de les preguntes que realitzàrem a casa ferem grups de treball per posar-ho en comú i classificar-les. Avui ens hem reunit els dos grups de 5è per fer-li les preguntes i aprendre de tot plegat.